منفی شدن رشد علمی را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم/ در ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی تعلل شده بود
فرهادی در برنامه «نگاه یک»:
وزیر علوم گفت: منفی شدن رشد علمی را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم و معاونت پژوهش با همکاری پایگاه استنادی این موضوع را پیگیری خواهد کرد تا اصلاح شود.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
جناب آقای وزیر علوم، جنابعالی در بدو پذیرش مسئولیت خطیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید موکد داشتید، ایجاد فضای آرام و با نشاط علمی در دانشگاه‌ها از مهمترین مواردی است که دانشگاهیان باید بر آن اجماع داشته باشند. یکی از مهم ترین برنامه های حضرتعالی پرداختن به نشاط علمی عنوان شده بود. الان هفته هاست که دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی، چشم به مجموعۀ وزارت علوم دوخته و راه حل مشکلات خویش را در آنجا جستجو می کنند. نشاط علمی روزهاست که از این مجموعه رخت بر بسته و مجموعه تحت نظارت شما در بی تفاوتی کامل نسبت به نشاط و رشد علمی دانشجویان، خواست دانشجویان دانشگاه علوم اقتصادی را به سخره گرفته اند. دانشجویانی که دیگر نمی دانند با چه زبانی باید سخن بگویند تا صدایشان شنیده شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
خبرگزاری دانشجوی عزیز، اوضاع دانشجویان علوم اقتصادی نگران کننده است. خواهشاً این موضوع رو پی گیری کنید شاید مورد رسیدگی قرار بگیرد. در دو روز گذشته یعنی روزهای دوم و سوم خرداد، باز هم این دانشگاه صحنۀ تجمع و اعتراض بود. اعتراضی که هرچند در رسانه ها بازتاب نیافت ولی برای والدین نگران این دانشجویان بسیار ناراحت کننده بود. این چه ادغامی است که وزارت علوم آنقدر بر آن پافشاری می کند؟ تا کی عمر و وقت دانشجویان ما باید اینگونه هدر برود. تا کی قرار است با اعصاب و زندگی این بچه ها بازی بشود؟
سبسیب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۴
سیبسیبسیب
ارسال نظرات
آخرین اخبار